Pages

About Me

My photo
Gadis comel(orang yang cakap.. bukan saya hehe) yang sangat suka akan coklat.. =) now da ade favourite chocolate yang baru.. booster..haha.. saya hanyalah insan biasa yang tidak mempunyai apa-ape keistimewaan yang sedang berusaha sehabis yang termampu terdaya untuk membantu family.. tapi saya tahu.. saya HEBAT!! ya! saya seorang wanita yang HEBAT.. =) saya mungkin bukan ibu kamu, kakak kamu, adik kamu, seseorang mahupun sesiapa untuk kamu. tapi kalau sudah tidak lagi ada sesiapa utk memberikan telinganya, khabarkan sahaja pada diri ini. saya ada.. untuk mendengar keluhan hati kamu
Powered by Blogger.

TENTANG KAMI

Setiap perjalanan itu ada ceritanya begitu juga kami.



Samudera Lina Enterprise (UT0002375-V) adalah sebuah syarikat bumiputra yang beerdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) bertarikh 23 September 2013 sebagai syarikat persendirian dan syarikat ini bertapak di Melaka Bandayara Bersejarah.

Samudera Lina Enterprise menjalankan perniagaan mencetak (printing) pelbagai jenis medium. Contohnya seperti Bunting, Banner, Name Card (Business Card), Flyers, Brochure, Sticker, TQ tag, Kanvas, Billboard, Lightbox, dan bermacam-macam lagi.

Namun begitu, kami di Samudera Kanvas, kami lebih menjurus kepada perkhidmatan PHOTO CANVAS ataupun juga dikenali sebagai perkhidmatan PRINTING ON CANVAS atau BORDLESS FRAME PHOTO. Walau apa pun yang anda semua panggil, ianya masih satu produk yang sama.

Samudera Kanvas bergerak secara aktif pada akhir September dimana pada waktu itu penglibatan syarikat lebih terdorong kepada pembuatan kanvas,menaik taraf kualiti pembikinan untuk memastikan harga photo canvas yang kami berikan adalah harga Photo Canvas yang TERMURAH dan BERKUALITI.

Kami di Samudera Kanvas akan sentiasa menaik taraf perkhidmatan kami agar anda sebagai pelanggan sentiasa mendapat yang hasil yang terbaik dengan harga yang TERMURAH! Siapa kata harga yang MAMPU MILIK tidak mempunyai kualiti yang TERBAIK? Belum cuba, belum tahu. Dah cuba, BARU TAHU!

Tempahlah PHOTO CANVAS TERMURAH anda dengan kami di Samudera Kanvas sekarang!

0 comments:

Post a Comment